Hvorfor jobbe i Rosenborg Ballklub?
Rosenborg Ballklub arrangerer et av Norges største idrettsarrangementer hver 14.dag, og som Publikumssjef får du stor påvirkningskraft både på disse og ellers i organisasjonen. I RBK blir du en del av et inspirerende og engasjert fellesskap, som setter faglig og personlig utvikling på agendaen for våre medarbeidere.
Hos oss får du en unik mulighet til å være med på videreutviklingen av en solid, trøndersk merkevare. Rosenborg Ballklub har en stolt og unik fortid i norsk idrettshistorie, og nå ser vi mot nye muligheter. Ved å ta med oss historien, samtidig som vi utfordrer ved å tenke nytt, skal vi rette blikket mot nye markeder og samarbeidspartnere, og det er denne satsingen du nå kan bli en sentral del av. Publikummet på kamp og hjemme i sofaen, sammen med våre engasjerte sponsorer, er våre viktigste støttespillere, og det er viktig for å oss å sikre den beste opplevelsen både på stadion og utenfor matta. Publikumssjef har en viktig rolle med å øke publikumsopplevelsen, sikre underholdning og skape liv og røre på kampdager. Samtidig vil arrangementer utenfor banen være viktig for å skape engasjement og blest rundt klubben, gjerne i hele Trøndelag.
Rollen
Som Publikumssjef i RBK har du ansvar for all aktivitet inn mot privatmarkedet. Dette innebærer et overordnet ansvar for arrangement, billetter og publikum, både på og utenom kampdager. Et overordnet mål er å engasjere våre følgere, og få enda flere til å engasjere seg. Dette gjøres ved å arrangere kreative arrangement og stands, og også ved bruk av digitale virkemidler. Digitalt markedsarbeid for å få publikum på kamp gjøres i tett samarbeid med salg- og partneravdelingen og kommunikasjonsavdelingen. Publikumssjef inngår i ledergruppen og rapporterer til Daglig leder.
Ansvarsområder:
- Overordnet ansvar for å fylle Lerkendal Stadion med publikum, og generelt øke interessen for RBK, også for publikum hjemme
- Utnytte og aktiv benytte digitale verktøy for å forstå og analysere publikumstrender
- Strategisk markedsføring av billettsalg og kommende kamper
- Gjennomføre arrangement i hele Trøndelag for å øke interessen for lagene og klubben i og utenfor sesong
- Lederansvar for egen avdeling, med personalansvar
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en
entusiastisk Publikumssjef, som er
ambisiøs både på egne og RBK sine vegne. Du er en pådriver og motivator for dine kollegaer, samtidig som du er
strukturert og
har høy gjennomføringsevne. Stemninga blant publikum vil regulere seg med spillet på banen, og vi ønsker oss en Publikumssjef som er robust og håndterer både oppturer og nedturer godt. Videre er det viktig for oss at du er en ærlig og tillitsskapende person, og at du identifiserer deg med Rosenborg Ballklubs samfunnsansvar og merkevare. Du har gjerne utdanning innen salg, markedsføring og kommunikasjon, kombinert med interesse for teknologi og digitalisering.
Kontaktinformasjon The Assessment Company:
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg:
Helene Møller Rørvik 41 52 91 91 /
helene@theac.no
Kamilla Larsen, tlf. 452 25 739, e-post:
kamilla.larsen@theac.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 4. januar 2022
Alle søknader behandles konfidensielt.