Vil du bli en del av et inspirerende, faglig dyktig og inkluderende team?
Datec er i front av renholdsbransjens digitale reise, og jobber med noen av de største og mest spennende kundene i Norden. Hos oss får du muligheten til å komme inn i et dynamisk og fremtidsrettet selskap med høye ambisjoner. For å sikre at vi gir våre kunder den beste opplevelsen, er vi nå ute etter å styrke vårt Customer Success Team med en nyopprettet stilling som Operations Manager! Dette er en sentral og spennende rolle, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Er det deg vi ser etter?
Rollen som Operations Manager vil være svært sentral for den videre utviklingen av Datec og våre løsninger. Du vil ha ansvar for å sikre effektive og kvalitative prosesser som støtter bl.a. prosjekthåndtering, kundeoppfølgingsprogram, support/ FAQ og opplæringssystem. Dette krever løpende utvikling og forbedring av systemer som støtter dette, på vegne av Customer Success-avdelingen. Videre vil du ha hovedansvar for opplæring og sikre at dine kollegaer er kjent med rutiner og prosesser, og holder de oppdatert ved endringer.
Arbeids- og ansvarsoppgaver innebærer blant annet:
- Hovedansvar og eier for støttesystemene på Customer Success:
- CRM-system
- CleanPilot Academy – integrert digital læringsplatform
- Kundeportal FAQ/Automatisert support
- Fasilitere og utvikle supportleveransen
- Eie, bygge videre og oppdatere vårt kvalitetssystem på vegne av avdelingen.
Som Operations Manager blir du en del av et dyktig team, og rapporterer til Director of Customer Success i Datec. Du vil også samarbeide tett med salg, markedsføring og produktutvikling.
Vi ser etter deg som har gode relasjonelle ferdigheter, og er trygg i bruk av prosjektmetodikk, gjerne i kunderelaterte settinger. Et forretningsorientert mindset vil være viktig for å sikre gode synergier internt, men også ut mot Datec sine kunder. Du vil jobbe mye selvstendig med egne oppgaver og systemer, men samtidig være en essensiell del av teamet med kunderådgivere og KAM-er. Her er det med andre ord viktig å være både selvgående, samarbeidende og proaktiv.
Vi tror også at du har:
- Relevant erfaring med lignende ansvar og oppgaver, fortrinnsvis operativt, men gjerne også strategisk
- Erfaring med systemeierskap og forvaltning av dette
- Formulerer deg godt på et nordisk språk, samt engelsk skriftlig og muntlig. Forstår og gjør deg forstått på svensk og dansk.
- Gode kommunikasjonsevner
- God lagspiller med erfaring fra å jobbe med andre for å oppnå suksess
Arbeidssted for stillingen er Trondheim. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg!
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen.
Lone Holm Blaasvær: tlf. 924 45 136, mail:
lone@theac.no
Kamilla Larsen: tlf. 45 22 57 39, mail:
kamilla.larsen@theac.no
Søknadsfrist:
snarest