Har du logistikkerfaring og ønsker å forme din egen rolle i et selskap med grønn teknologi og produksjon?
Som Supply Chain Manager i HMT blir du sentral i oppbyggingen av et selskap i en meget ung bransje; et eventyr! Du vil få muligheten til å forme din egen rolle, og samtidig jobbe med ny og unik teknologi. Du vil få mulighet til å være med å bygge opp og bidra til utviklingen av et unikt produkt i en bærekraftig bransje, og vi ser etter deg som har en indre drive for denne satsningen!
Rollen som Supply Chain Manager er en nyopprettet stilling som vil være helt sentral i Hydrogen Mem-Techs videre utvikling. Gjennom å etablere gode strukturer, systemer og et kompetent team, vil du bli ansvarlig for å styrke samhandlingen mellom aktørene i hele verdikjeden. En sentral del av rollen vil i oppstartsfasen innebære valg av og implementering av IT-system. På sikt vil selskapet ha flere produksjonslokasjoner internasjonalt, og man skal betjene alle disse. Mange leverandører er internasjonale, med lokal bearbeiding før ankomst våre produksjonslokaler i Fossegrenda.
Stillingen rapporterer til COO og har arbeidssted i Fossegrenda, Trondheim.
Stillingen vil bla. få følgende funksjoner og oppgaver:
- Bygge strategiske og profesjonelle prosesser for innkjøp og logistikk
- Sikre god produktkvalitet, bidra til kostnadsoptimalisering og leveringskvalitet, samt minske leverandørrisiko
- Oppfølgning og utvikling av eksisterende og nye leverandører
- Ansvar for inngående/utgående logistikk og den totale lagerbeholdningen
- Sørge for at HMT oppfyller sine leveringskrav til kundene og bidra til økt kundetilfredshet
- Etablering og utvikling av digitale prosesser
Vi ser etter deg som har inngående kjennskap til internasjonale leverandører og som har innsikt i faktorer som påvirker både kost og transportruter. Stillingen passer godt for en strukturert, analytisk, løsningsorientert og engasjert person som liker å være mye involvert og som evner å se det store bildet.
Vi tror også at du har:
- Høyere utdanning innen logistikk/økonomi/ledelse
- Erfaring med internasjonalt innkjøp
- Erfaring med strategiske og taktiske innkjøpsprosesser, herunder erfaring med forhandling og avtaler
- Erfaring med utvikling og implementering av verktøy for innkjøpsrollen (styrings- og beslutningsverktøy)
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk
- Fordel med kjennskap til:
- Valutasikring
- Local content/lokale restriksjoner i ulike marked
Kontaktinformasjon The Assessment Company:
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg:
Lone Holm Blaasvær, tlf. 924 45 136, e-post: lone.holm.blaasvaer@theac.no
Helene Møller Rørvik, tlf. 415 29 191, e-post: helene.moller.rorvik@theac.no
Søknadsfrist: 19.april, men vis gjerne interesse snarest.
Vi ser frem til å høre fra deg!