Til å styrke det administrative arbeidet med klubbens akademisatsing søker vi nå en strukturert og ryddig stjerne.
ARBEIDSOPPGAVER SOM INNGÅR I ROLLEN ER:
- Overordnet administrativt ansvar for LSK Akademiet
- Økonomi- og budsjettansvar
- Sammen med Akademia sjef ha ansvar for implementering av klubbens strategier for toppspillerutvikling og oppfølgingen/kvalitetssikring av dette arbeidet.
- Sammen med leder Akademiet sjef være ansvarlig for rekruttering av trenere og støtteapparat hos lagene i Akademiet.
- Iverksette og følge opp klubbens rekruttering av spillere i henhold til klubbens regler for spillerlogistikk.
- Informasjon og dialog med foreldre/ressurspersoner.
- Ansvarlig for vedlikehold og oppfølging av klubbens sportslige planer.
- Kommunikasjon ut i relevante kanaler
- Organisere og planlegge Akademiets planer, bestillinger, reiser, påmeldinger og annen logistikk.
- Koordinering og rapportering mot klubbens øvrige avdelinger i forhold til markedsaktiviteter og andre ordninger.
- Være Akademiets kontakt mot relevante klubber som det er nærliggende å samarbeide med.
- Være Akademiets kontakt mot Forbund, krets, Olympiatoppen, Wang og andre instanser.
- Stillingen rapporterer til Akademisjef
Personlige egenskaper
- Du er strukturert, selvstendig og målbevisst
- Du har gode lederegenskaper med organisatoriske evner
- Du er løsningsorientert med fokus på å få jobben gjort
- Du er glad i mennesker og fleksibel
- Du har svært gode samarbeidsevner og høy arbeidskapasitet
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskede kvalifikasjoner
- Bachelor Sport Management, høyskole/universitetsutdanning er påkrevd, men også ønskelig med relevant erfaring fra administrativt arbeid
- God erfaring med IT verktøy
- God kjennskap til sosiale medier
- Behersker engelsk skriftlig og muntlig
Ta kontakt med våre rådgivere fra The Assessment Company AS hvis du har spørsmål til stillingen.
Client Partner: Anstein Krekke, anstein.krekke@theac.no mob: 41915748