By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Som en av Innlandets største IT bedrifter driver Norsk Tipping en betydelig IT operasjon. IT Drift er en avdeling i Norsk Tipping med rundt 80 faste ansatte og har som hovedansvar å sikre tilgjengelighet og ytelse på spill og tjenester.
Enheten Systemadministrasjon i IT Drift søker Service Manager med gode relasjonelle egenskaper!
I denne stillingen har du ansvar for å sikre avtalt leveranse i henhold til kontrakter innenfor definerte fagområder, samt at du jobbe tett med forretning, drift og eksterne leverandører.
Som Service Manager i Norsk Tipping vil du bli del av et engasjert og dyktig tverrfaglig miljø hvor det legges stor vekt på kompetanseutvikling. Personlig- og faglig utvikling er en del av vår DNA.
Vi er en av Innlandets største teknologibedrifter og utvikler digitale kundeløsninger som er blant de fremste i spillbransjen. Vårt samfunnsoppdrag byr på både utfordringer og en meningsfylt arbeidshverdag.
Sentrale arbeidsoppgaver:
Følge opp leverandører basert på Norsk Tippings IT Service Management-prosesser
Planlegge, koordinere, og rapportere på tjenesteleveranser og tjenestenivå iht. Service Level Agreement (SLA), som innebærer:
Leveranseoppfølging
Driftsstatusmøter
SLA-møter
Bidra til utforming av SLA krav i kontrakter
For å lykkes i rollen tror vi du innehar noen av de følgende egenskaper og kompetanser:
Evne til å etablere og vedlikeholde godt samarbeid med leverandører og samarbeidspartnere
Trives med oppgaver som innebærer analyse, problemløsning og koordinering
Liker å jobbe systematisk og strukturert blant annet innenfor ITSM-prosesser
God forståelse av funksjonelle- og tekniske løsninger
Kommuniserer godt og innehar gode relasjonelle egenskaper
Du har IT-utdannelse, fortrinnsvis bachelornivå
Vi kan bl.a. tilby:
100% Fast stilling
Et godt arbeidsmiljø
Spennende, varierende og utfordrende arbeidsoppgaver
Arbeidsverktøy etter eget ønske (Mac, Windows)
Fleksitid - fleksible arbeidstider
Arbeidssted Hamar
Norsk Tipping har et velutstyrt treningsrom, kunstforening, egen kantine og et aktivt bedriftsidrettslag med mange ulike aktiviteter. Selskapet holder til i Hamar, med gode muligheter for kollektiv transport og parkering.
Meld interesse!
Vis gjerne din interesse snarest, og senest innen 14. august 2022.
Har du en travel hverdag? Last gjerne opp din CV eller legg inn din kontaktinfo så kan vi ta kontakt med deg for en uforpliktende samtale.
Har du spørsmål om stillingen kan du gjerne kontakte vår rådgiver i The Assessment Company, Sindre Sandaker på tlf 913 49 972 / epost: sindre.sandaker@theac.no eller Ellen Susanne Kvernmo, Leder Systemadministrasjon Norsk Tipping tlf 916 97 141 / epost: ellen-susanne.kvernmo@norsk-tipping.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | IT Service Management, ITSM, Service Level Agreements, SLA oppfølgning, IT, Leveranseoppfølging, Kontraktarbeid, service manager IT |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | NORSK TIPPING AS |
Måsåbekkvegen 20 | |
2315 HAMAR | |
Nettside | www.norsk-tipping.no |
Søknadsfrist | 14.08.2022 |
Arbeidsplass | Hamar |
Tittel | Service Manager IT |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Sindre Sandaker Head of Technology sindre.sandaker@theac.no +4791349972 |
Ellen Susanne Kvernmo Leder Systemadministrasjon ellen-susanne.kvernmo@norsk-tipping.no 916 97 141 |