By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Datec er i front av renholdsbransjens digitale reise, og jobber med noen av de største og mest spennende kundene i Norden. Hos oss får du muligheten til å komme inn i et dynamisk og fremtidsrettet selskap med høye ambisjoner. Vårt produkt CleanPilot er unikt i markedet, og er med på å omstille en hel bransje. For å sikre den beste opplevelsen, er vi nå ute etter å styrke vårt Customer Success Team med en kommersiell og strategisk KAM! Dette er en sentral og spennende rolle, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Er det deg vi ser etter?
Som Key Account Manager i Datec har du kommersielt ansvar for en portefølje med både nye og eksisterende kunder. Ditt hovedfokus er å bygge opp og videreutvikle forholdet til Datecs viktigste kunder i de nordiske landene. Du samarbeider tett med kunderådgivere og andre Key Account Managers for å sikre god onboarding, oppfølging og kundeutvikling. Våre kunder befinner seg både i offentlig og privat sektor, men som KAM vil du primært jobbe med det private markedet, spesielt innenfor service-, facility- og renholdsbransjen. Det er viktig at du har et strategisk blikk på kundenes forretning og det overordnede samarbeidet. Du blir en del av et dyktig team og rapporterer til Customer Success Manager i Datec. I tillegg samarbeider du tett med salg, markedsføring og produktutvikling.
Dine arbeidsoppgaver inkluderer blant annet:
Vi ser etter deg som har sterk kommersiell drivkraft som trives i skjæringspunktet mellom kunder, teknologi og utvikling. Du er en person med fremragende relasjonelle ferdigheter, noe som har bidratt til ditt allerede godt etablerte nettverk. Du utstråler trygghet og tar nødvendige initiativer for å sikre utvikling av kontrakter og kundeforhold. I denne rollen vil du være en sentral aktør i teamet, og vi verdsetter din evne til å samarbeide tett med kolleger for å oppnå felles suksess. Samtidig er du selvstendig og proaktiv, og tar ansvar for å drive kundeprosesser fremover.
Vi søker en kandidat som er like komfortabel med strategisk planlegging som med operativ gjennomføring, og som evner å identifisere og kapitalisere på kommersielle muligheter. Ditt engasjement og din nysgjerrighet for kundens behov og markedsutvikling vil være avgjørende for å lykkes i denne rollen. Om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, ønsker vi å høre fra deg!
Vi tror også at du har:
Arbeidssted for stillingen kan være Oslo eller Trondheim. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg!
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen.
Lone Holm Blaasvær: tlf. 924 45 136, mail: lone@theac.no
Amund Kristiansen: tlf. 917 18 762, mail: amund.kristiansen@theac.no
Søknadsfrist: 25. august
Bli en del av DATEC AS og bidra til å forme fremtiden i renholdsbransjen med vår unike teknologiplattform, CleanPilot!
Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | SaaS, Renhold, Løsningssalg B2B, KAM, Key Account Manager, Kundeansvar |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Renhold / Renovasjon |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Datec AS |
0050 Oslo | |
Nettside | www.datec.no/ |
Søknadsfrist | 25.08.2024 |
Arbeidsplass | Trondheim eller Oslo |
Tittel | Key Account Manager |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Lone Holm Blaasvær Management Consultant lone.holm.blaasvaer@theac.no +4792445136 |
Amund Kristiansen Partner amund.kristiansen@theac.no +4791718762 |