By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Som Direktør Innkjøp og logistikk i BoligPartner skal du lede en innkjøps- og logistikkavdeling bestående av fagmiljøene innkjøp, kalkyle og oppmelding. Ansvaret for deg og din avdeling strekker seg fra å drive leverandørutvikling og optimalisere innkjøpsavtaler, til vareflyt, logistikk og nye leveranseformer. Videre sikrer avdelingen korrekte kalkyler og beregninger for både salgsapparatet og til byggeplassen.
BoligPartner er leverandør til både eget driftsledd og øvrige kjedekonsepter i konsernet. Dette stiller store krav til forståelse av kunde- og leverandørprosesser, samtidig som avdelingen må ha god samhandling med de øvrige fagavdelingene internt på hovedkontoret og profesjonell og god partnerskapstilnærming mot våre leverandører. For å utnytte disse mulighetene et det stor forventning til deg i lederrollen og din interesse og nysgjerrighet for å se og skape nye muligheter, og drive aktiv endringsledelse for å realisere våre ambisjoner. Stillingen krever god prosessforståelse og en strukturert tilnærming. Hvis du er den rette kandidaten, er du strukturert, handlekraftig og fremoverlent.
Vi vektlegger en tydelig lederprofil og en lagspiller som er dyktig på relasjonsbygging, både eksternt og internt. Du innehar god tallforståelse, tar faktabaserte beslutninger og utviser gode analytiske evner. Videre evner du å skape engasjement og entusiasme og er god til å kommunisere. Som Direktør Innkjøp og logistikk vil du jobbe med flere kontaktpunkter, og du vil ha et viktig ansvar for å samhandle, sette retning og sørge for at avdelingen leverer på servicegrad og kvalitet. Stillingen er sentral i selskapets innkjøpsråd som skal sikre overordnet strategisk retning på innkjøp, og inngår i BoligPartners ledergruppe.
Vi søker deg som motiveres av å videreutvikle en sterk merkevare. Du har en utpreget kommersiell fremtoning og trives med å jobbe strukturert med forretningsplaner og budsjetter, samtidig som du evner å tenke helhetlig og skape vekst og lønnsomhet for selskapet.
Hovedoppgaver i rollen som Direktør Innkjøp og logistikk:
Følgende formell kompetanse, erfaring og egenskaper er viktige:
BoligPartner kan tilby store påvirkningsmuligheter i et utviklingsorientert miljø. Er du klar for nye og spennende utfordringer? Send oss din søknad med CV snarest. Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Sigurd Beidel, på telefon 489 99 525.
Nøkkelord | Vareflyt, Ledelse, Prosessoptimalisering, Strategi, Logistikk, Innkjøp |
Bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Bransje | Bygg og anlegg |
Alternativ bransjekategori | Eiendom |
Alternativ bransje | Utvikler |
Bedriftsnavn | BOLIGPARTNER AS |
Brygga 11 | |
2317 HAMAR | |
Nettside | www.boligpartner.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Hamar |
Tittel | Direktør Innkjøp og logistikk |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Sigurd Beidel Partner / Managment Consultant sigurd.beidel@theac.no +4748999525 |